Namaste Cafe, Coffee for the soul

Standaard

namaste cafe voorkant

Afgelopen zaterdag ben ik met een paar vrouwen naar Namaste Cafe in Den Haag geweest.

Het ligt aan het Prins Hendrik Plein 18. Het is een gezellig pleintje met duiven die lekker rondscharrelen. Het is een koffiebar met bonus. Namelijk heerlijke koffie en thee voor het lichaam maar ook heerlijk voor de ziel. Het is een spiritueel café.
Ik wist niet wat ik er kon verwachten maar er zijn heerlijke broodjes met leuke namen met link naar yoga.  Zoals bijvoorbeeld een broodje downward facing chicken . Het cafe heeft Indiase invloeden. Zo ziet het er kleurig uit en kun je er ook heerlijke lassi’s drinken of genieten van een spirituele high tea.

namaste cafe downward facing chicken              namastew cafe lassi

De eigenaresse, Ira Nagel, heeft veel ervaring in het buitenland en spreekt hierdoor ook vele talen.
Een perfecte plek voor mensen die zich in Indiase sferen willen begeven,  houden van lekker eten, rust en heerlijk schoon en vriendelijk personeel.

Naast het heerlijke eten en drinken worden er ook massages verzorgt. Ayurvedische , voet, Indiase hoofdmassages etc.

namaste cafe, massage ruimte

Ira kan ook heel goed handlezen. Ik heb een handlezing ondergaan en het is echt bijzonder wat ze me aan inzichten heeft gegeven. Ook dat duidelijk is hoe soms dingen zijn gelopen zoals ze zijn gelopen. Het is ongelooflijk dat ze via de lijnen kan zien wat voor kwaliteiten ik bezit.

Er is ook een winkeltje met mooie spullen uit India zodat je altijd een uniek cadeautje voor iemand kunt kopen.

Namaste-Cafepv1

Er worden ook leuke workshops  / lezingen gegeven door  diverse mensen.

Dus mocht je op zoek zijn naar een heerlijke relaxte (werk) plek dan is Namaste Cafe , Den Haag een echte aanrader.
je kunt zitten aan een gewone tafel, de leestafel maar ze hebben ook heerlijke plekjes om lekker onderuit te hangen binnen en buiten.

namaste cafe zen hoekje      namaste cafe zen garden

Corine van Zoelen
www.deyogaboerderij.nl

Eén reactie Volgende »

  1. Wat leuk deze ervaring voor jou. Het ziet er erg mooi uit. Ik weet niet of ik er ooit kom, omdat het ver bij mij vandaan is. Hoewel,….. wat is ver 🙂

  2. Pingback: Feest! op 9 mei , Deva Premal, Agenda, Yoga Zeil Cruise. | De Yogaboerderij, Lelystad

  3. Pingback: Update Corine, yogacruise, workshops, enquête online programma | De Yogaboerderij, Lelystad

  4. Pingback: Extra yoga op woensdagochtend; Hatha Yoga & Do-In Yoga | De Yogaboerderij, Lelystad

Plaats een reactie