Boost je Bliss

Standaard

boost je bliss

Heel graag wil ik iets speciaals met je delen. Ik ben gevraagd door een paar fantastische vrouwen of ik geïnterviewd wilde worden. Ik vind het zo’n mooi plan dat ik hier graag aan mee wilde werken.
Samen met nog 12 andere vrouwen en 1 man, gaan wij jou helpen om echt je geluk te volgen. Je Bliss te Boosten.

Vanaf het begin van de lente, op 21 maart, krijg je 14 dagen achter elkaar, 14 interviews hoe jij vanaf nu ECHT jouw geluk kunt gaan volgen.

Alleen al door hier naar te luisteren, kan er een ware SHIFT ontstaan in jou. De energie en woorden uit de interviews helen jou automatisch op een dieper niveau.

En om ervoor te zorgen dat dit ook na die 14 dagen doorgaat, krijg je van iedereen een speciaal cadeautje dat je hierbij gaat helpen.

Ik zelf vertel in een interview met Maartje over het jobhoppen in mijn verleden, de onrust in mezelf en hoe ik hier nu op terug kijk en wat het me allemaal heeft gebracht tot dit moment.
14 dagen lang krijg je elke dag een heel bijzonder interview van iemand die er echt in is geslaagd om zijn of haar geluk te volgen. Op allerlei gebieden:

  • Presence;
  • Higher Living;
  • Vrouw & Passie;
  • Sexualiteit;
  • Access Consciousness;
  • Opruim Coaching;
  • Hormonen & Voeding;
  • Sales;
  • Gevoelig Kind;
  • Geld Is Liefde;
  • Business Coaching;
  • Shine Your Light Online;
  • Je Intuitie Volgen;
  • en natuurlijk Yoga door mij 😉  .

We doen dit allemaal vanuit onze passie, je hoeft er niks voor te betalen.

Het enige dat je hoeft te doen is naar DEZE pagina te gaan van Boost Je Bliss, en je aan te melden.

Dan ontvang jij vanaf 21 maart elke dag een heel bijzonder interview, met een cadeautje.
Een mooi begin van de lente, het seizoen van groei en een nieuw begin. 21 maart is daarom een heel mooie dag om nieuw geluk in je leven te laten ontstaan en te laten groeien.

Als je nu alvast aan de slag wilt met dat wat ik weggeef, kun je je HIER aanmelden voor GRATIS yogatips tegen hoofdpijnklachten.

Ik kijk er samen met al deze prachtige mensen naar uit om jou bij deze shift te helpen.

Geniet ervan!

Corine van Zoelen
www.deyogaboerderij.nl
info@deyogaboerderij.nl

De Yogaboerderij is ook te vinden op
twitterperiscope,pinterestinstagramyoutubeLinkedInn , Katch en Facebook.

Plaats een reactie