Corine geeft bonusles bij Je Hormonen de baas

Standaard

foto carolien van de kamp

Jeetje ik heb net het webinar van Carolien Van de Kamp​ bekeken. En ik kwam ook nog even in beeld want ik heb een bonus yogales opgenomen voor haar. Ik ben super trots dat ik voor haar fantastische onlineprogramma “Je hormonen de baas” een bonusles mocht maken. Ik ben zo dankbaar dat ik doordat ik met mijn online programma bezig ben zulke fantastische vrouwen heb ontmoet.

Om aan het programma je hormonen de baas deel te nemen klik je hier

Wil je kijken wat voor programma zij heeft ontwikkeld? Dit staat op deze pagina beschreven.

Corine van Zoelen
www.deyogaboerderij.nl
info@deyogaboerderij.nl

Je kunt ook de Facebookpagina liken van De Yogaboerderij . Maar we zijn ook te volgen op Twitter, Pinterest en Periscope.

 

Plaats een reactie